NIEUWS

Nieuws, sneak previews en agenda, gewoon omdat we graag onze passie delen

Beleidsplan 2023 gereed

Lees wat onze doelstellingen zijn voor 2023

Open Podium 3 juni 2023 is een feit

Op deze datum laten we je kennis maken met onze stichting. Samen Jammen met onze muzikanten? Dat kan op 3 juni. Zelf staan we ook op het podium, laten we je de studio zien en is er tussen de optredens door ruimte om mee te spelen met Dousleaf en Maerlant Collective.

Optreden Dousleaf bij Leen in Rozenburg

Alweer een spetterend optreden bij grandcafe Leen in Rozenburg. Een mooie avond met muzikale omlijsting van ons eigen Dousleaf

Brielsch Collectief on tour

Binnenkort starten we met onze sponsor en donatieactie voor onze stichting. Houdt ons team in de gaten. Ook jij kunt helpen!

We hebben al 4 fantastische sponsoren / donoren maar we zijn er nog lang niet om iedereen een kans nodig en daar hebben je hulp hard bij nodig.

Talentendag Brestheater 25 maart 2023

De eerste talentenmiddag in het Brestheater was een groot succes. Vele jonge en gevestigde talenten mochten op het podium van het Brestheater hun talenten tonen. Gepresenteerd door Bas van Holt en merel Moelker werd deze middag één om niet gauw te vergeten!

De begane grond van onze studio krijgt een metamorfose.

Het is tijd voor uitbreiding van onze repetitieruimten. Deze zomer vind een grootschalige verbouwing plaats waarbij we van 1 naar 3 ruimten gaan en er meer mogelijkheden zijn om te oefenen één van onze studio's.