Hoi, ik ben Bas en ik leer jou de juiste snaren op je gitaar te raken!

Muziekles van Bas

Bas van Holt, ook wel bekend van Dawn Brothers, The Next gig en niet te vergeten het fenomenale optreden in DWDD. Bas brengt met regelmaat nieuwe muziek uit, staat zelf op de planken met gitaar en/of microfoon en heeft dus een partij ervaring op zak die hij graag met je deelt.

Van Bas krijg je op een prettige manier gitaarles. Hij helpt je niet alleen hoe je gitaar kunt spelen maar geeft je ook tips and tricks, die jou leren hoe je om moet gaan met je instrument. Vanzelfsprekend start je met de eerste tonen en kun je later een echt liedje spelen. Leeftijden van jong tot oud, van Rock 'n Roll of pop, maakt niet uit. Bas leert het je allemaal!

Wil je meer weten over de lessen van Bas? Neem dan contact met ons op:

• Spaanse gitaar
  • Basgitaar
  • Zang
  • bandcoaching

Ervaringen Bas

Hoi, ik ben Merel en ik leer je zingen als een nachtegaal

Zangles van Merel

Heb je altijd al goed willen zingen maar krijg je de juiste toon niet geraakt of heb je tips nodig voor ritme en admehalingstechnieken? Niemand minder dan merel Moelker helpt je daarbij. Conservatorium geschoold, eigen band en jarenlange ervaring in het vak. Zowel op het podium als docent. Merel geeft niet alleen zangles maar ook pianoles.

Wil je meer weten over de lessen van Merel? Neem dan contact met haar op:

Merel@stichtingbrielschcollectief.nl

• Zangles