Hoe het begon

De tuin van 2020 een evenement bracht tijdens de corona periode vrienden en familie bij elkaar in een parchtige muzikale omlijsting. Het eiland Raveleijn, inmiddelde Brielsche Aap werd het decor en sindsdien zijn we bij elkaar gebleven om de liefde voor muziek te delen. De grote aanjager hiervoor was Randall, de broer van niemand minder dan Typhoon!

.

Missie en doelstellingen

In Brielle en omstreken is er een behoorlijke potentie aan jonge muzikale talenten.
Een groot aantal van deze talenten blijft verborgen omdat zij hun hobby thuis op hun kamer beoefenen.

Sommige van hen leren hun muziekinstrument bespelen door het kijken van YouTube-filmpjes en een aantal heeft ook daadwerkelijk muziekles. Daarnaast zijn er ook jongeren die graag een muziekinstrument willen leren bespelen of zangles nemen maar weten niet waar ze terecht kunnen.
Wij willen bijdragen aan de ontwikkeling van deze talenten waardoor er een levendige
gemeente ontstaat, vol talentvolle popmuzikanten die het publiek kunnen vermaken op de
kleine en grote podia. De Stichting Brielsch Collectief wil op veel manieren de samenbindende factor zijn van de
verschillende bestaande muziekevenementen of initiatiefnemer zijn voor nieuwe muziek
evenementen in Brielle en omstreken. Een levendige stad met veel talent dat zich kan ontwikkelen en doorstromen. Zodat ook de komende jaren weer nieuwe pareltjes kunnen uitgroeien tot ambassadeurs van de stad en de
regio. De gezamenlijke passie voor muziek en entertainment is de drijfveer achter de oprichting van

Stichting Brielsch Collectief, met als doel:
- het faciliteren van een kick-start voor jonge talenten in de culturele, artistieke en of entertainment branche.

De stichting tracht haar doel onder meer te bereiken door:
- het ondersteunen en motiveren van jonge talenten
- het versterken van hun talent
- het werken aan hun performance skills
- coaching door professionals
- mogelijkheid te bieden om ervaring op te doen bijvoorbeeld door optredens of presentaties
- kruisbestuiving van talenten door talenten

Ben jij ook muzikant, zanger/zangeres of wil je weten wat de Stichting Brielsch Collectief voor
jouw kan betekenen, neem dan contact met ons op.

Stichting Brielsch Collectief brengt mensen met muzikale passie bij elkaar. onze studio is er voor om jonge talenten te helpen met hun muzikale passie of gewoon weer te leren hoe je een muziekinstrument kunt spelen. En dat tegen zeer redelijke tarieven. Stichting Brielsch Collectief heeft als doel de meest duurzame muziekstichting te worden. Niet alleen van Voorne maar met jouw hulp misschien wel van Zuid-Holland. In onze studio werken we samen aan optredens, creëren we nieuwe muziek, organiseren we muzikale evenementen en maken we vooral ook lol.

Muziek brengt samen, muziek maakt gelukkig!

Team Stichting Brielsch Collectief.

Beleidsplan 2023

Zoals ik elke goed stichting betaamd zijn ook wij verplicht een beliedsplan op te zetten.

Wie zijn we en waar staan we voor. Wat willen we strategisch met elkaar bereiken.

Lees het beleidsplan hier na: