omdat vrienden het verschil maken!

Vrienden

van

Stichting

Brielsch Collectief

Vrienden van Stichting

Brielsch Collectief

Vaste bijdrage door

maandelijkse sponsorbijdrage

Jouw logo op onze flyers, posters en bedrijfspand van het Brielsch Collectief door een vast bijdrage te leveren aan onze stichting. Sponsor / doneer je liever een ander bedrag. Laat het ons weten, elke donatie is welkom.

Éénmalige bijdrage voor de muzikale evenementen die onze stichting biedt

Indien je jouw bedrijfsnaam wilt verbinden aan één van onze evenementen, kies dan voor een éénmalige donatie of sponsoring en wij zorgen ervoor dat jouw naam zichtbaar zal zijn op onze tickets, programma en de aftiteling van onze media.

Sponsoring of donatie als muzikale bijdrage voor muziekinstrumenten

Voor veel ouders is de aankoop van een muziekinstrument kostbaar. Met deze vorm van sponsoring kunnen wij muziekinstrumenten kopen die we in bruikleen kunnen geven aan onze leerlingen waardoor iedereen de kans krijgt om een muziekinstrument te bespelen.

Stichting Brielsch Collectief wordt mede mogelijk gemaakt door: